Obchodné podmienky


I. Všeobecné obchodné a reklamačné podmienky internetového obchodu www.funnybunny.sk

Prevádzkovateľom internetového obchodu (e-shopu) umiestneného pod doménou www.funnybunny.sk je:
Obchodné meno: Funny Bunny, s.r.o.
Sídlo: Vinohradnícka 1149/9, 900 24 Veľký Biel
IČO: 50 683 594
IČ DPH: nie je platcom
DIČ: 2120425868
Bankové spojenie: SK6083300000002801156477
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
Zapísaný v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, vložka číslo: 117062/B
e-mail: info@funnybunny.sk
Orgán dozoru: Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj, Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava

 

II. Pojmy

  • Obchodníkom je osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike koná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania, a to aj prostredníctvom inej osoby, ktorá koná v jej mene alebo na jej účet. Obchodníkom je vlastník internetového obchodu prevádzkovaného na webovej stránke www.funnybunny.sk:


    Obchodné meno: Funny Bunny, s.r.o.

    Sídlo: Vinohradnícka 1149/9, 900 24 Veľký Biel
    IČO: 50 683 594
    DIČ: 2120425868
    Bankové spojenie: SK6083300000002801156477
    BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX
    Zapísaný v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, vložka číslo: 117062/B
    e-mail: info@funnybunny.sk

  • Kupujúci je osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo využíva služby, a to buď ako spotrebiteľ alebo podnikateľ.
  • Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá v súvislosti so spotrebiteľskou zmluvou, z nej vyplývajúcich záväzkov alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
  • Podnikateľ je osoba zapísaná v obchodnom registri, osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia, osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov, fyzická osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.
  • Tovar je akákoľvek hmotná hnuteľná vec; na účely týchto obchodných podmienok sú tovarom veci predávané obchodníkom.
  • Kúpnou zmluvou je zmluva uzatvorená medzi obchodníkom a kupujúcim prostredníctvom tohto internetového obchodu alebo iným vhodným spôsobom podľa podmienok dohodnutých v týchto obchodných podmienkach.
  • Internetovým obchodom je webová stránka umiestnená na adrese www.funnybunny.sk, prostredníctvom ktorej môžu zmluvné strany uzatvoriť kúpnu zmluvu.
  • Orgánom dozoru je:

     Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
     Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5,
     820 07 Bratislava
     tel. č. 02/58 27 21 72, 02/58 27 21 04
     fax č. 02/58 27 21 70

  • zmluvné strany – obchodník a kupujúci
  • e-shop – internetový obchod obchodníka umiestnený na doméne www.funnybunny.sk
  • tovar – tovar ponúkaný prostredníctvom e-shopu
  • objednávka – úkon obchodníka uskutočnený prostredníctvom e-shopu, ktorý vyjadruje svoju vôľu nakúpiť tovar v e-shope
  • cena – celková cena uvedená v objednávke, najmä cena za všetok tovar, ktorý si spotrebiteľ objednal a je uvedený v objednávke, poplatky vrátene ceny dopravného
  • dopravné – cena za dopravu tovaru ku kupujúcemu a prípadná manipulácia s tovarom (napr. vynáška tovaru a pod.)
  • VOP – tieto všeobecné obchodné a reklamačné podmienky internetového obchodu www.funnybunny.sk

 

III. Úvodné ustanovenia

Tieto VOP upravujú:

  • Proces nákupu tovaru kupujúcim prostredníctvom e-shopu,
  • Podmienky predaja a nákupu tovaru prostredníctvom e-shopu obchodníka,
  • Práva a povinnosti zmluvných strán vyplývajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi týmito zmluvnými stranami, ktorej predmetom je kúpa a predaj tovaru prostredníctvom e-shopu obchodníka (ďalej ako „kúpna zmluva“).

 

IV. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy

  1. Tovar ponúkaný obchodníkom je možné objednať prostredníctvom internetového obchodu s doménou www.funnybunny.sk.
  2. Obchodník prijíma objednávky cez internetový obchod nepretržite. Spracované budú počas pracovných dní.
  1. Pri odosielaní objednávky prostredníctvom internetového obchodu kupujúci postupuje tak, že vybraný tovar kupujúci umiestni do košíka kliknutím na „do košíka“. Po ukončení nakupovania kliknutím na nákupný košík sa dostane na podstránku nákupného košíka, kde po sumarizácii vybraných tovarov vyplní fakturačné a dodacie údaje, zvolí spôsob dodania a platby. K cenám za jednotlivé tovary sa pripočíta aj cena za dopravné a balné podľa zvoleného druhu dopravy, ak obchodník umožňuje dopraviť tovar viacerými spôsobmi. Objednávku záväzne potvrdí a odošle kliknutím na „Objednať s povinnosťou platby“. Pred odoslaním objednávky má kupujúci možnosť skontrolovať a zmeniť údaje uvedené v objednávke. Predtým je kupujúci povinný sa oboznámiť s týmito VOP a toto oboznámenie potvrdiť zakliknutím tlačidla "potvrdzujem, že som sa oboznámil/a so Všeobecnými obchodnými a reklamačnými podmienkami e-shopu". Nákupný košík je kupujúcemu kedykoľvek počas vytvárania objednávky k dispozícii na nahliadnutie.
  2. Popis konkrétneho tovaru, jeho vlastností, dostupnosť na sklade a jeho cena sú uvedené pri konkrétnom tovare.
  3. Kupujúci môže tovar v e-shope nakupovať ako zaregistrovaný užívateľ alebo ako užívateľ bez registrácie. Pri registrácii je kupujúci povinný vyplniť údaje, ktoré od neho obchodník vyžaduje. Objednávka, ktorá neobsahuje vyžadované údaje, nemusí byť platná. Údaje uvedené v objednávke sú obchodníkom považované za správne a obchodník nijak nezodpovedá za škodu spôsobenú tým, že kupujúci zadá nesprávne alebo neúplné informácie. Všetky objednávky, ktoré sú zrealizované prostredníctvom e-shopu sú záväzné.
  4. Uskutočnením objednávky kupujúci potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí. Objednávka kupujúceho je považovaná za návrh na uzavretie kúpnej zmluvy. Po prijatí záväznej objednávky obchodník potvrdí uzatvorenie kúpnej zmluvy elektronickou poštou na email zadaný v objednávke. Obchodník zašle na email kupujúceho, ktorý tento uviedol pri registrácii: Potvrdenie o objednávke s informáciou o objednávke; Znenie VOP, ktoré je platné a účinné v čase vytvorenia objednávky kupujúcim. Doručením potvrdenia sa považuje kúpna zmluva za uzatvorenú. Takto uzatvorená zmluva je záväzná, meniť alebo zrušiť ju možno len na základe dohody oboch zmluvných strán alebo z dôvodov uvedených v týchto obchodných podmienkach alebo v zákone.
  5. Kupujúci súhlasí s použitím prostriedkov diaľkovej komunikácie bez fyzickej prítomnosti obchodníka a spotrebiteľa, najmä s využitím internetového obchodu, elektronickej pošty, telefónu a pod. pri uzatvorení kúpnej zmluvy. Náklady za použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré vzniknú v súvislosti s uzatvorením zmluvy kupujúcemu, si kupujúci platí sám, pričom tieto sa nelíšia od základnej sadzby.
  6. Doručením potvrdenia o prijatí objednávky podľa tohto článku VOP spolu s ostatnými dokumentmi kupujúcemu sa kúpna zmluva považuje za uzavretú, pričom jej predmetom je dodanie v objednávke špecifikovaného tovaru za v nej uvedenú cenu, a to všetko za podmienok, ktoré sú obsiahnuté v dokumentoch podľa článku VOP. V prípade, ak tovar z akéhokoľvek dôvodu v uvedenej lehote nie je možné dodať, obchodník o tom kupujúceho upovedomí e-mailom alebo telefonicky a dohodnú si osobitné podmienky pre dodaciu lehotu po odsúhlasení obidvoma stranami. V prípade, ak tovar nebude možné z akéhokoľvek dôvodu dodať vôbec, má obchodník právo odstúpiť od kúpnej zmluvy. O tomto konaní upovedomí kupujúceho emailom alebo telefonicky.
  7. V prípade, ak kupujúcemu nebude doručené oznámenie o prijatí objednávku e-mailom, bola elektronická objednávka vyplnená nesprávne (prípadne bol zadaný nesprávny e-mail) a nie je obchodníkom akceptovaná.
  8. Následne obchodník zašle kupujúcemu oznámenie o schválení objednávky (v prípade akýchkoľvek skutočností, ktoré by mali za následok, že obchodník nebude schopný tovar predať napr. z dôvodu vady na tovare prípadne chyby v uvedenom počte na e-shope), bude kupujúci včas informovaný ešte pred zaslaním oznámenia o schválení objednávky. V potvrdení o schválení objednávky bude kupujúci prostredníctvom informačného emailu informovaný o zhrňujúcich informáciách objednávky spolu s informáciou potrebnou pre zaplatenie objednávky prevodom (v prípade platby dobierkou ide len o samotnú informáciu schválenia objednávky).
  9. V prípade, ak dôjde k pripísaniu platby za objednávku na účet obchodníka, bude kupujúci informovaný prostredníctvom informačného emailu o pripísaní platby na účet (je však potrebné, aby bol zadaný správny VS a presná suma k zaplateniu – úhrady sú párované automaticky.)
  10. Pokiaľ dôjde k pripísaniu platby na účet (resp. kupujúci zvolil spôsob platby dobierkou), bude následne kupujúci informovaný prostredníctvom emailu, týkajúceho sa vybavenia objednávky a o jej následnej expedícii.
  11. Kupujúci môže doručiť prostredníctvom elektronickej pošty alebo telefonicky obchodníkovi v lehote do 24 hodín od doručenia objednávky oznámenie, že objednávku ruší. Kupujúci je povinný v oznámení o zrušení objednávky uviesť meno a kód objednávky. Po doručení oznámenia o zrušení objednávky obchodník zašle kupujúcemu potvrdzujúci email o stornovaní objednávky. V prípade zrušenia objednávky obchdoník neúčtuje kupujúcemu žiadne poplatky súvisiace so zrušením objednávky. V prípade, ak kupujúci zaplatil obchodníkovi kúpnu cenu alebo jej časť v čase do zrušenia objednávky, obchodník vráti už zaplatenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote do 7 dní od zrušenia objednávky prevodom na bankový účet kupujúceho, pokiaľ si zmluvné strany nedohodnú iný spôsob vrátenia kúpnej ceny.

 V. Platobné podmienky

  1. Predajné ceny jednotlivých tovarov sú na stránkach e-shopu aktuálne a platné. Predajné ceny jednotlivých tovarov sú na stránkach e-shopu nezahrňujú DPH, nakoľko obchodík nie je jej platcom. Ceny sú platné po dobu zverejnenia na e-shope.
  2. Kupujúci je povinný zaplatiť kúpnu cenu dohodnutú v kúpnej zmluve vrátane nákladov na zabalenie a doručenie tovaru, a to v lehote splatnosti, najneskôr však pri prevzatí tovaru. Meniť ju možno len na základe dohody zmluvných strán.
  3. V prípade ak obchodník poskytuje zľavu na tovar, uvedie aj najnižšiu cenu tovaru za posledných 30 dní. Obchodník môže poskytnúť kupujúcemu zľavu za registráciu v e-shope, zľavu za opakovaný nákup, zľavu na základe zľavového kupónu, príp. inú zľavu. Prípadné zľavy poskytované obchodníkom nie je možné kombinovať.
  4. Kupujúci je povinný zaplatiť obchodníkovi kúpnu cenu tovaru dohodnutú v kúpnej zmluve vrátane nákladov na zabalenie a doručenie tovaru niektorým z nasledovných spôsobov:
    a) Vopred, pred prevzatím tovaru prevodom na účet obchodníka. Obchodník rezervuje tovar pre kupujúceho maximálne 5 kalendárnych dní od výzvy na úhradu. Ak nedôjde k platbe do 5 kalendárnych dní, má obchodník právo bez predošlého upozornenia kupujúceho objednávku stornovať (o stornovaní bude kupujúci informovaný prostredníctvom potvrdzujúceho emailu o stornovaní objednávky).
    b) Pri prevzatí tovaru formou dobierky. Kupujúci zaplatí kúpnu cenu osobne pri prevzatí u obchodníka, a to v hotovosti alebo platobnou kartou.
  5. Ak si kupujúci zvolí možnosť doručenia podľa bodu 4. písm. a) alebo písm. b), ku kúpnej cene sa pripočíta poštovné podľa kupujúcim zvoleného spôsobu dopravy objednaného tovaru.
  6. V prípade ak kupujúci zaplatí obchodníkovi kúpnu cenu bezhotovostným prevodom, za deň platby sa považuje deň, kedy bola celá kúpna cena pripísaná na účet obchodníka. Za úhradu kúpnej ceny si obchodník neúčtuje žiaden poplatok. Avšak obchodník upozorňuje kupujúceho, že subjekt, u ktorého je platba realizovaná, si môže účtovať poplatok za úhradu.
  7. Obchodník nepožaduje od kupujúceho zálohu ani inú obdobnú platbu. Tým nie je dotknuté ustanovenie o platbe kúpnej ceny vopred.
  8. Dokladom o predaji vrátane ceny tovaru je faktúra (daňový doklad), ktorá je priložená k zásielke alebo zaslaná emailom, pričom zároveň slúži ako dodací a záručný list.
  9. Obchodník dodá kupujúcemu objednaný tovar na adresu, ktorú uviedol ako dodaciu adresu v objednávke.
  10. Všetky akcie sú platné do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom produkte nie je uvedené inak.
  11. V prípade, ak celá kúpna cena nebude zaplatená riadne a včas, má obchodník právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

 

VI. Dodacie podmienky

  1. Náklady na dodanie tovaru znáša kupujúci, pokiaľ nie je medzi zmluvnými stranami dohodnuté inak. Náklady na dodanie budú presne vyčíslené v objednávkovom formulári po zvolení požadovaného spôsobu dodania. Obchodník sa zaväzuje dodať objednaný tovar v lehote do 10 pracovných dní od uhradenia kúpnej ceny alebo do 10 pracovných dní od uzavretia kúpnej zmluvy v zmysle bodu 8 článku 4. týchto VOP, ak je zvolená úhrada kúpnej ceny dobierkou. V prípade, ak tovar z akéhokoľvek dôvodu v uvedenej lehote nie je možné dodať, obchodník o tom kupujúceho upovedomí e-mailom alebo telefonicky a dohodnú si osobitné podmienky pre dodaciu lehotu po odsúhlasení obidvoma stranami. Dostupnosť je v e-shope pravidelne aktualizovaná. Tovar, ktorý nie je skladom, je označený ako „vypredané“. O jeho budúcom naskladnení sa kupujúci môže kedykoľvek informovať u obchodníka prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky.
  2. Kupujúci je povinný prevziať tovar v mieste, ktoré je uvedené v akceptácii objednávky kupujúceho obchodníkom. V prípade, ak kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od kúpnej zmluvy tovar neprevezme v odbernej lehote, vzniká obchodníkovi nárok na uplatnenie náhrady za vzniknutú škodu vo výške skutočných nákladov vynaložených na pokus o neúspešne doručenie objednávky alebo nákladov vynaložených na doručovanie.
  3. Miestom dodania tovaru je miesto uvedené v akceptácii objednávky obchodníkom, ak sa zmluvné strany nedohodnú v kúpnej zmluve inak.
  4. Od okamihu odovzdania tovaru na prepravu dopravcovi, zodpovedá za prípadnú škodu dopravca. Z uvedeného dôvodu je kupujúci, ktorým je podnikateľ, pri prevzatí tovaru od dopravcu povinný skontrolovať neporušenosť obalu zásielky a v prípade akýchkoľvek vád to bezodkladne oznámiť dopravcovi. Kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľ, to obchodník dôrazne odporúča. V prípade zjavného porušenia obalu, ktoré nasvedčuje neoprávnený zásah do zásielky, nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať. Podpisom dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že obal zásielky obsahujúci tovar bol neporušený. V prípade ak kupujúci, ktorý je podnikateľ, obdrží poškodený tovar, je povinný ho ponechať v pôvodnom stave a v pôvodnom obale tak, ako ho prevzal. Tovar nie je oprávnený prebaľovať do iného obalu a akokoľvek s ním ďalej manipulovať. Kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľ, tak obchodník odporúča urobiť. Po prevzatí tovaru kupujúci prehliadne tovar a bez zbytočného odkladu informuje obchodníka o zistených nedostatkoch. V prípade, že kupujúci zistí poškodenie tovaru alebo inú vadu až po jeho prevzatí, túto skutočnosť oznámi obchodníkovi bez zbytočného odkladu na email info@funnybunny.sk, najneskôr však do 2 pracovných dní od prevzatia tovaru, inak dodatočné reklamácie nebudú akceptované.
  5. Kupujúci je povinný prevziať objednaný tovar v miestne určenia. Kupujúci je povinný zabezpečiť bezproblémové prevzatie tovaru najmä tým, že v dňoch plánovaného doručenia bude dostupný na telefónnom čísle určenom pre doručenie a prítomný na adrese doručenia. Pokiaľ túto povinnosť nie je možné splniť, je povinný informovať obchodníka a dohodnúť sa s ním na náhradnom termíne doručenia alebo určiť náhradnú osobu, ktorá povinnosť prevzatia tovaru splní za pôvodného príjemcu zásielky. Kupujúci je povinný v objednávke uvádzať adresu, na ktorej je zastihnuteľný a bude dopravcom ľahko nájdený (označenie mena a priezviska na schránke). Pokiaľ kupujúci neprevezme objednaný tovar bez toho, aby od kúpnej zmluvy odstúpil v súlade s čl. VII. VOP, považuje sa to za porušenie kúpnej zmluvy z dôvodov na strane kupujúceho, v dôsledku čoho je obchodník oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť a od kupujúceho žiadať náhradu škody podľa § 420 Občianskeho zákonníka. Pri určovaní výšky škody obchodník vychádza predovšetkým z nákladov spojených v dodaním tovaru do miesta určenia. Obchodník má právo aj neuplatniť si nárok na náhradu škody alebo ho uplatniť len z časti. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho potrebné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, ako bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia, pričom obchodník môže požadovať zaplatenie kúpnej ceny vopred.
  6. Náklady na poštovné a balné nie sú zahrnuté v cene tovaru (pri nákupe nad 100 € je poštovné a balné hradené obchodníkom – platné pre objednávky v rámci SR a len v prípade, ak kupujúci nevráti obchodníkovi časť objednávky, ktorej vrátenie spôsobí, že hodnota nákupu klesne pod 100 €; v takom prípade má obchodník právo odpočítať zo sumy určenej na vrátenie kupujúcemu náklady na poštovné a balné). Preprava je zabezpečovaná kuriérskou službou spoločnosťou DPD. Cena poštovného a balného za zásielku je 4 €. Pri platbe na dobierku sa k sume za poštovné a balné pripočíta 1,50 €. Platba prevodom je zdarma.  V rámci zásielok do ČR si obchodník účtuje poplatok za prepravné a balné vo výške 8,5 €. Pri objednávkach zo zahraničia požadujeme platbu vopred na účet. V prípade, že má kupujúci záujem zásielku doručiť do zahraničia (s výnimkou ČR), informuje sa o výške a spôsobe doručenia u obchodníka, s ktorým si dohodne osobitné  dodacie podmienky.
  7. V prípade ak obchodník nedodá objednaný tovar včas, môže kupujúci od zmluvy odstúpiť aj bez poskytnutia dodatočnej lehoty na plnenie, ak
    a) obchodník odmietol tovar dodať,
    b) včasné dodanie bolo mimoriadne dôležité vzhľadom na všetky okolnosti uzavretia zmluvy, alebo
    c) kupujúci pred uzavretím zmluvy obchodníka oboznámil, že včasné dodanie je mimoriadne dôležité.
  8. Po odstúpení od zmluvy podľa bodu 7. tohto článku obchodník vráti kupujúcemu bez zbytočného odkladu všetko, čo od neho na základe zmluvy dostal.

 

VII. Odstúpenie od zmluvy 

  1. Odstúpenie od zmluvy kupujúceho, ktorým je spotrebiteľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami zákona o ochrane spotrebiteľa. Odstúpenie od zmluvy kupujúceho, ktorý je podnikateľ, sa riadi príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, pričom stanovenia tohto článku sa na neho nevzťahujú.
  2. Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka aj bez uvedenia dôvodu v lehote do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru spotrebiteľom podľa ods. 5 tohto článku.
  3. Obchodník môže lehotu na odstúpenie od zmluvy predĺžiť. O prípadnom rozhodnutí predĺžiť túto lehotu informuje spotrebiteľa preukázateľným spôsobom.
  4. Ak obchodník poskytol informácie o práve odstúpiť od zmluvy spotrebiteľovi až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy, môže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa keď obchodník dodatočne splnil informačnú povinnosť. Ak informácie obchodník neposkytol ani do 12 mesiacov, spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy do 12 mesiacov od uplynutia lehoty podľa ods. 2 tohto článku.
  5. Tovar sa považuje za prevzatý spotrebiteľom okamihom, keď spotrebiteľ alebo ním určená tretia osoba okrem dopravcu prevezme všetky časti objednaného tovaru, alebo ak sa
    a) tovary objednané spotrebiteľom v jednej objednávke dodávajú oddelene, okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný,
    b) dodáva tovar pozostávajúci z viacerých dielov alebo kusov, okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu,
    c) tovar dodáva opakovane počas určitej doby, okamihom prevzatia prvého tovaru
  6. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.
  7. Spotrebiteľ berie na vedomie, že v prípadoch ustanovených v § 19 ods. 1 zákona o ochrane spotrebiteľa nemá právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní.
  8. Ide najmä o prípady, kedy je predmetom zmluvy
    a) dodanie tovaru vyrobeného podľa špecifikácií spotrebiteľa alebo tovaru vyrobeného na mieru,
    b) dodanie tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze,
    c) dodanie tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, ak ochranný obal bol po dodaní porušený,
    d) dodanie tovaru, ktorý vzhľadom na svoju povahu môže byť po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom.
  9. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku alebo od zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka niektorým z nasledovných spôsobov:
    a) písomne zaslaním oznámenia do sídla obchodníka,
    b) elektronickou poštou zaslaním oznámenia na info@funnybunny.sk,
  10. Použiť pri tom môže vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy - nájdete na stránke v hlavnom menu v sekcii informácie – poučenie o práve kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy – postup.
  11. Pre včasné odstúpenie od zmluvy, musí spotrebiteľ odoslať oznámenie o odstúpení od zmluvy najneskôr v posledný deň lehoty. Samotné neprevzatie zásielky sa nepovažuje za odstúpenie od zmluvy.
  12. V prípade odstúpenia od zmluvy sa ruší aj každá doplnková zmluva, to neplatí ak sa zmluvné strany výslovne dohodnú na trvaní doplnkovej zmluvy. V tomto prípade spotrebiteľ znáša náklady na vrátenie aj tovaru, ktorý bol predmetom doplnkovej zmluvy.
  13. Spotrebiteľ je povinný do 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť. Lehota sa považuje za zachovanú, ak spotrebiteľ odošle tovar najneskôr v posledný deň lehoty. Kupujúci má právo po prevzatí tovaru v rámci lehoty na odstúpenie tovar rozbaliť a odskúšať spôsobom primeraným tomu, aby zistil vlastnosti a funkčnosť tovaru.
  14. Náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša spotrebiteľ. To neplatí, ak obchodník súhlasil, že náklady na vrátenie tovaru bude znášať on.
  15. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Pokiaľ spotrebiteľ vrátil tovar, ktorého hodnota je v dôsledku takéhoto zaobchádzania znížená, môže si obchodník uplatniť škodu s tým súvisiacu. Vrátený tovar nesmie byť poškodený a musí byť zaslaný obchodníkovi s dokladom o kúpe, s kompletným príslušenstvom, dokumentáciou, obalom, visačkami atď.
  16. Obchodník odporúča kupujúcemu poistiť tovar, ktorý je predmetom vrátenia. Riziko vzniku škody na tovare, ktorý je predmetom vrátenia znáša kupujúci až do okamihu prevzatia tohto tovaru obchodníkom.
  17. Obchodník je povinný do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy vrátiť spotrebiteľovi všetky platby, ktoré od neho prijal na základe alebo v súvislosti so zmluvou. Náklady na vrátenie tovaru obchodníkovi znáša kupujúci v súlade s bodom 14.
  18. Obchodník nie je povinný vrátiť spotrebiteľovi platby pred tým, ako mu je tovar doručený alebo kým spotrebiteľ nepreukáže zaslanie tovaru späť obchodníkovi, ibaže obchodník navrhne, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním určenej osoby.
  19. Obchodník vráti spotrebiteľovi platby rovnakým spôsobom aký použil spotrebiteľ pri ich úhrade, ak sa nedohodli inak.
  20. Obchodník si vyhradzuje právo neprebrať tovar zaslaný kupujúcim na dobierku.
  21. Obchodník má právo odstúpiť od zmluvy, ak nie je schopný dodať kupujúcemu tovar riadne a včas, najmä z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru. O odstúpení od zmluvy bude kupujúci informovaný e-mailom, a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti, mu budú finančné prostriedky vrátené v lehote do 14 dní na ním určený účet, pokiaľ sa s obchodníkom nedohodne inak.

 

VIII. Nadobudnutie vlastníctva a prechod nebezpečenstva škody na tovare

  1. Vlastnícke právo k predanej veci a nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty prechádza na kupujúceho, ktorým je spotrebiteľ okamihom dodania.
  2. Vlastnícke právo k predanej veci prechádza na kupujúceho, ktorým je podnikateľ, okamihom úplného zaplatenia celej kúpnej ceny.

 

IX. Reklamačný poriadok (zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie)

  1. Tento reklamačný poriadok upravuje práva a povinnosti zmluvných strán a podmienky uplatnenia a vybavenia reklamácie vyplývajúcich z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom a spotrebiteľom, predmetom ktorej je predaj tovaru prostredníctvom e-shopu obchodníka. Tento reklamačný poriadok sa nevzťahuje na uplatnenie práv vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady kupujúcim, ktorý nie je spotrebiteľom. Tento reklamačný poriadok je neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Právne vzťahy medzi obchodníkom a kupujúcim spotrebiteľom týkajúce sa zodpovednosti za vady výslovne neupravené týmto reklamačným poriadkom sa riadia príslušnými ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa. Zodpovednosť za vady obchodníka týkajúce sa zmluvy uzatvorenej s kupujúcim, ktorý je podnikateľom, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších právnych predpisov. Kupujúci zaslaním objednávky potvrdzuje, že sa s reklamačným poriadkom dôkladne oboznámil a jeho obsahu porozumel.
  2. Pri preberaní tovaru je kupujúci povinný skontrolovať:
    * či mu bol dodaný tovar v súlade s objednávkou,
    * či mu bol tovar dodaný v množstve v súlade s objednávkou
    * či je tovar alebo jeho obal poškodený.
  3. Obchodník sa zaväzuje, že predávaná vec bude v súlade s dohodnutými a všeobecnými požiadavkami. Toto sa nevzťahuje na prípad, keď obchodník upozornil kupujúceho na to, že predávaná vec nezodpovedá všeobecným požiadavkám a kupujúci s tým súhlasil.
  4. Predávaná vec je v súlade s dohodnutými požiadavkami, ak najmä
    a) zodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite vymedzeným v zmluve,
    b) je vhodná na konkrétny účel, s ktorým kupujúci oboznámil obchodníka najneskôr pri uzavretí zmluvy a s ktorým obchodník súhlasil,
    c) vyznačuje sa v zmluve vymedzenou schopnosťou plniť funkcie s ohľadom na svoj účel,
    d) vyznačuje sa ďalšími vlastnosťami vymedzenými v zmluve,
    e) je dodaná so všetkým príslušenstvom vymedzeným v zmluve,
  5. Predávaná vec je v súlade so všeobecnými požiadavkami, ak najmä
    a) je vhodná na všetky účely, na ktoré sa vec rovnakého druhu bežne používa s prihliadnutím najmä na právne predpisy, technické normy,
    b) je dodaná s príslušenstvom (ak má byť dodaná s príslušenstvom),
    c) je dodaná v množstve, kvalite a s vlastnosťami, vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovať si pri bežnom používaní svoju funkčnosť a výkonnosť, aké sú bežné pre vec rovnakého druhu a aké môže kupujúci dôvodne očakávať vzhľadom na povahu predanej veci.
  6. Ak predávaná vec nie je v súlade s týmito požiadavkami, má vady.
  7. Obchodník zodpovedá za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.
  8. Dohodou alebo jednostranným vyhlásením môže poskytovateľ záruky určiť zodpovednosť za vady aj podľa prísnejších zásad ako ustanovuje zákon. V tom prípade vydá o tom písomné potvrdenie, záručný list.
  9. Ak sa vada prejaví do uplynutia doby podľa bodu 7. tohto článku, predpokladá sa, že ide o vadu, ktorú mala vec už v čase dodania. To neplatí, ak sa preukáže opak alebo ak je tento predpoklad nezlučiteľný s povahou veci alebo vady.
  10. Uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady môže kupujúci len ak vadu vytkol obchodníkovi do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do dvoch rokov od prevzatia veci, resp. najneskôr do uplynutia záručnej doby určenej v záručnom liste. Pokiaľ obchodník poskytuje dlhšiu záruku ako 2 roky, právo nezaniká pred uplynutím tejto doby. V prípade, že bol kupujúcemu dodaný tovar, ktorý si neobjednal, je kupujúci povinný ihneď, najneskôr do 24 hodín e-mailom kontaktovať obchodníka.
  11. Kupujúci môže tovar reklamovať niektorým z nasledovných spôsobov:
    a) zaslaním oznámenia na adresu obchodníka Funny Bunny, s.r.o., Vinohradnícka 1149/9, 900 24 Veľký Biel,
    b) zaslaním oznámenia elektronickou poštou na email info@funnybunny.sk
  12. Kupujúci môže použiť reklamačný protokol zverejnený na internetovej stránke obchodníka.
  13. Pri reklamovaní tovaru prostredníctvom e-mailu je potrebné poslať aj fotografie, príp. video, aby obchodník mohol reklamáciu posúdiť. Pokiaľ obchodník nemôže vykonať posúdenie reklamácie len na základe zaslaných podkladov, vyzve kupujúceho na doručenie reklamovaného tovaru. V reklamácii je kupujúci povinný uviesť:
    a) svoje identifikačné údaje,
    b) údaje obchodníka,
    c) opis tovaru, ktorý kupujúci reklamuje,
    d) popis vady tovaru,
    e) číslo objednávky, ktorej sa reklamácia týka a faktúru.
  14. Obchodník bezodkladne potvrdí kupujúcemu vytknutie vady písomným oznámením, v ktorom uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota na odstránenie vady nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa jej vytknutia, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý obchodník nemôže ovplyvniť. Pokiaľ obchodník nevybaví reklamáciu v stanovenej lehote, môže kupujúci od zmluvy odstúpiť alebo žiadať zľavu z kúpnej ceny.
  15. Kupujúci má nárok na náhradu účelne vynaložených nákladov, ktoré mu vznikli v súvislosti s vytknutím vady, za ktorú zodpovedá obchodník, a uplatnením práv zo zodpovednosti za vadu. Toto právo však musí uplatniť najneskôr do dvoch mesiacov, inak právo zanikne.
  16. Ak obchodník odmietne zodpovednosť za vady, musí dôvody odmietnutia písomne oznámiť kupujúcemu. Obchodník môže reklamáciu odmietnuť napríklad, ak poškodenie vzniklo
    a) bežným opotrebovaním,
    b) mechanickým poškodením zo strany kupujúceho,
    c) používaním tovaru v podmienkach ktoré neodpovedajú svojou teplotou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia,
    d) neodborným zaobchádzaním alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
    e) nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore so všeobecnými zásadami,
    f) prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
  17. V prípade ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou preukáže zodpovednosť obchodníka za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a obchodník nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu. Náklady na znalecký posudok alebo odborné stanovisko musí kupujúci uplatniť u obchodníka do dvoch mesiacov, inak právo zanikne.
  18. Kupujúci môže odoprieť zaplatiť kúpnu cenu alebo jej časť, kým si obchodník nesplní povinnosti, ktoré mu vyplývajú zo zodpovednosti za vady, ibaže kupujúci je v čase vytknutia vady v omeškaní so zaplatením kúpnej ceny alebo jej časti. Kupujúci zaplatí kúpnu cenu bez zbytočného odkladu po splnení povinností obchodníkom.
  19. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na odstránenie vady opravou alebo výmenou, právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
  20. Oprava a výmena veci
    a) Kupujúci si môže zvoliť odstránenie vady výmenou veci alebo opravou (t.j. odstránenie vady). Nemôže si však vybrať taký spôsob, ktorý nie je možný alebo ktorý by spôsobil obchodníkovi neprimerané náklady v porovnaní s druhým spôsobom s ohľadom na všetky okolnosti. Obchodník môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava alebo výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti.
    b) Obchodník opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval. Primeranou lehotou sa rozumie najkratší čas, ktorý scudziteľ potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu veci s prihliadnutím na povahu veci a povahu a závažnosť vady.
    c)  Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec obchodníkovi alebo ním určenej osobe. Náklady prevzatia veci znáša obchodník. Obchodník dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak.
  21. Zľava z kúpnej ceny a odstúpenie od zmluvy
  • Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty, ak

a) obchodník vec neopravil ani nevymenil,
b) obchodník odmietol odstrániť vadu,
c) vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene,
d) vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
e) obchodník vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.

  • Pri posudzovaní práva kupujúceho na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od zmluvy sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od kupujúceho objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť obchodníka odstrániť vadu.
  • Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád.
  • Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy podľa tohto bodu, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie obchodník.
  • Ak bolo predmetom zmluvy kúpa viacerých vecí, môže kupujúci odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.
  • Kupujúci vráti vec obchodníkovi na náklady obchodíka.
  • Obchodník vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec obchodníkovi, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr. Kúpnu cenu resp. jej časť vráti rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení, ak sa nedohodnú na inom spôsobe. Všetky náklady spojené s úhradou znáša obchodník.
  • Obchodník nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred jej výmenou alebo vrátením

 

22. Kupujúci je povinný prevziať opravenú alebo vymenenú vec do jedného mesiaca od jej opravy alebo výmeny, inak je povinný zaplatiť poplatok za uskladnenie.

23. Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej dobe vybavená výmenou tovaru za nový, od dátumu vybavenia reklamácie začína na tovar plynúť nová záručná doba.

24. Kupujúci má právo obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@funnybunny.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým obchodník        vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Ak obchodník odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektmi sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

25. Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a obchodníkom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.

 

X. Osobné údaje a ich ochrana

  1. E-shop www.funnybunny.sk, prevádzkovaný obchodnou spoločnosťou Funny Bunny, s.r.o., so sídlom Vinohradnícka 1149/9, 900 24 Veľký Biel, IČO: 50 683 594, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, Oddiel Sro, Vložka č.: 117062/B (ďalej ako „prevádzkovateľ“) spracúva Vaše osobné údaje v súlade s NARIADENÍM EURÓPSKEHO PARLAMENTU A RADY (EÚ) 2016/679, o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov), ako aj v súlade so Zákonom č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Podrobnejšie informácie o podmienkach spracúvania osobných údajov nájdete v Podmienky ochrany osobných údajov.


 XI. Riešenie sporov

  1.  Právne vzťahy, ktoré vzniknú medzi obchodníkom a kupujúcim v súvislosti s používaním internetového obchodu a uzatvorením zmluvného vzťahu sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky.
  2. Zmluvné strany sa dohodli, že v prípade vzniku sporu je daná právomoc súdom Slovenskej republiky.
  3. Sťažnosti spotrebiteľov vybavuje obchodník prostredníctvom kontaktnej e-mailovej adresy. Informáciu o vybavení sťažností zasiela na e-mailovú adresu kupujúceho.
  4. V prípade vzniku sporu medzi obchodníkom a spotrebiteľom, je spotrebiteľ oprávnený obrátiť sa na obchodníka so žiadosťou o nápravu, ak nie je spotrebiteľ spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie alebo ak sa domnieva, že obchodník porušil jeho práva. Žiadosť o nápravu je možné zaslať elektronickou poštou na e-mail info@funnybunny.sk alebo poštou na adresu obchodníka. Pokiaľ obchodník na žiadosť odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu niektorému zo subjektov alternatívneho riešenia sporov. Spotrebiteľ môže podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu na príslušný subjekt alternatívneho riešenia sporov, ktorým je Slovenská obchodná inšpekcia (soi.sk). Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, prevádzkovanou EÚ. Sťažnosť možno podať vyplnením online formulára na stránke https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK Právo voľby spomedzi subjektov alternatívneho riešenia sporov má spotrebiteľ.
  5. Riešenia sporov niektorým zo subjektov alternatívneho riešenia sporov sa môže domáhať len spotrebiteľ, pričom týka sa len sporov vyplývajúcich zo spotrebiteľských zmlúv uzatvorených na diaľku. 

 

XII. Recenzie zákazníkov

  1. Obchodník nezverejňuje na internetovom obchode recenzie zákazníkov. Záujemca môže zverejniť svoje hodnotenie na oficiálnej stránke obchodníka na sociálnej sieti Facebook, (ak obchodník takúto stránku má), avšak obchodník tieto recenzie neoveruje. Recenzie sú taktiež zverejňované vo vyhľadávači Google, ale tieto tiež nie sú overované.

 

XIII. Záverečné ustanovenia

  1. Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do riadneho splnenia si povinností oboch zmluvných strán vyplývajúcich z kúpnej zmluvy a týchto VOP, ktoré sú jej neoddeliteľnou súčasťou.
  2. VOP platia v znení uvedenom na stránkach e-shopu v deň odoslania objednávky kupujúcim, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.
  3. Obchodník si vyhradzuje právo kedykoľvek zmeniť VOP, pokiaľ si to bude vyžadovať zmena obchodnej politiky alebo platnej legislatívy.
  4. Na vzťahy neupravené objednávkou a týmito VOP sa v prípade kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi obchodníkom a kupujúcim, ktorý je spotrebiteľom vzťahujú príslušné ustanovenia zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Na vzťahy neupravené objednávkou a týmito VOP vzniknuté medzi obchodníkom a fyzickou osobou – podnikateľom a právnickou osobou konajúcou v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti sa spravujú príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
  5. Kupujúci vyhlasuje, že sa oboznámil s týmito VOP a zaväzuje sa ich dodržiavať.
  6. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňa 01.09.2025